Data limit ?
-
Beste,
Afgelopen week woensdag 6 sep 15:00 hebben we een node (arduino met sodaq shield) successvol verbonden met AllthingsTalk. De data komt daar netjes binnen. Elke minuut wordt er een pakketje met temperatuur en humidity verstuurd en zichtbaar gemaakt in een chart op de site.
Echter afgelopen zaterdag 9 sept om 16:00 is het ontvangen van de data gestopt.
De module maakt nog wel verbinding met het netwerk maar er komt geen data meer aan op de AllthingsTalk site.
Is er misschien sprake van een data limit op het netwerk. Heb er niet echt bij stil gestaan dat een interval van 1 minuut misschien tot teveel data kan leiden.
Jef
-
Hoi Jef,
Had het zelfde probleem, bij mij lag het niet aan het NB-IOT netwerk, maar was een probleem bij ATT. Ik zag bij de Debug TAB wel dat er data werd ontvangen en zelfs werd geparsed. Maar de data werd niet rerefreshed.
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar support@allthingstalk.com, en na een 30 min werkte alles weer. Heb nog geen feedback ontvangen van ATT, ben wel benieuwd wat de oorzaak was.
MVG Chris
-
Hoi Chris,
Dank je voor de tip.
Het werkt hier ook weer na een mail naar de support van allthings.btw
zie erg vaak de melding ‘Server connection has dropped’ verschijnen bij allthings.gr,
Jef