Particle Boron: LTE (M1/NB1) + Mesh + BLE
-
Particle heeft zojuist een pre-order site gelanceerd met daarbij de: Boron: LTE (M1/NB1) + Mesh + BLE.
Werkt deze op T-Mobile NB-IoT? Ze schrijven zelf: “Note: Particle’s MVNO will provide support for LTE M1 connectivity in the US and Mexico upon initial release. Not in those regions? Check out the Boron 2G/3G.”.
Op de Pre-order site kan je de komende 19 uur nog met korting en gratis shipping bestellen: https://www.particle.io/mesh/
-
Hij gebruikt een u-blox SARA R410 LTE modem (LTE CAT M1/ NB1 module with global hardware support - MVNO support for US/Mexico only).
-
Je kan hier de nieuwe hardware pre-orderen
-
Particle heeft -uit monde van de oprichter- bevestigd dat de Boron LTE zou moeten werken op het T-Mobile NB-IoT netwerk. Ze maken gebruik van de SARA-R410-02B modem die (onder andere) band 8 support. Ik heb er in ieder geval -onder andere- één ge-preordered.
Mocht je hier terecht zijn gekomen en ook een Particle Boron LTE willen bestellen, dan zou ik het erg kunnen waarderen als je mijn referral link zou gebruiken. Als 10 mensen mijn referral link gebruiken krijg ik een tweede Boron LTE kado Bij voorbaat dank!
-
Hij wordt inderdaad ondersteund! Moet er wel bij zeggen dat deze modules nog niet zijn gecertificeerd voor ons netwerk, maar dat staat wel in de planning.
Leuk dat je 'm hebt besteld!