Kan niet inloggen op https://devreg.iot.t-mobile.nl
-
Ik heb een account aangemaakt om op dit forum te komen, maar als ik mijn device wil registreren kan ik niet inloggen op https://devreg.iot.t-mobile.nl. Is daar een andere inlog-procedure voor nodig?
-
Ja, klopt! Een ander account inderdaad. We hebben (nog) geen single sign on voor al onze tools. Onze developers zijn druk aan het bouwen!
Als het goed is heb je op 12 feb een mail van @Rowan-Schaaf gehad met je password voor devreg. Ik mail 'm voor de zekerheid nog een keertje naar je door.
Excuses voor de onduidelijkheid!
-
Ik heb het zelfde probleem
-
@stijn-ter-keurs Ik stuur je even een berichtje met je wachtwoord!
-
Ik kan ook niet inloggen met de gegevens die ik heb gekregen
-
@eriks Ik heb je een DM met je wachtwoord gestuurd!
-
Hallo, Ik heb de gegevens ook niet ontvangen, kun je ze mij ook sturen
-
@ggrievink Er was nog geen account bekend met jouw emailadres, dus ik heb er een aangemaakt. Je wachtwoord stuur ik in een DM!
-
De documentatie verwijst naar een link waar het devreg account aangevraagd, maar dat lijkt niet meer te werken. Is er een andere mogelijkheid?
Het gaat om: https://forum.iot.t-mobile.nl/topic/122/part-ii-register-device-using-the-device-registration-tool