iotcreators.com web
    • Login
    • Search
    • forum.iotcreators.com
    • docs.iotcreators.com
    • Tags
    • Popular
    • Recent
    • Register

    Getting "No endpoints matching the criteria" after update

    Archive
    4
    11
    4189
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      Elfred Nieuwamerongen van last edited by

      I heb keurig na de update van het Nokia Impact platform een bericht gekregen met nieuwe credentials. Nieuwe credentials toegepast. Device geregistreerd, ging allemaal goed. Echter bij het verkrijgen van de device details krijg is " https://equideclora.eu-gb.mybluemix.net/NBtest". Er is aan mijn end-point niets veranderd. Is er iets gewijzigd in de aanroep naar de applicatie?

      Groeten
      Elfred

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        Elfred Nieuwamerongen van last edited by

        Sorry, Kopieer monstertje. Het moet zijn, " krijg ik “No endpoints matching the criteria” .
        Ik krijg met de http client test een 200 response.

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          Andre Rodenburg @Elfred Nieuwamerongen van last edited by

          @elfred-nieuwamerongen-van Heeft je device toevallig data verstuurd sinds de update?

          E 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            Elfred Nieuwamerongen van @Andre Rodenburg last edited by

            @andre-rodenburg Ja, dat denk ik wel. Zowel tijdens als direct na de update.
            IMEI:357518080041734

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              Andre Rodenburg @Elfred Nieuwamerongen van last edited by

              @elfred-nieuwamerongen-van Dan is dat het probleem, ik zou @afzal_m even vragen of hij je device kan verwijderen dan kun je hem daarna weer opnieuw registreren

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                Elfred Nieuwamerongen van last edited by

                Top, t werkt weer:-)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • afzal_m
                  afzal_m iotcreators.com team last edited by

                  Sorry, had hier niet gereageerd. Maar we hadden gisteren en vandaag meerdere maken de ‘verdwaalde’ IMEI’s verwijderd. Zojuist weer! 🙂

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    Andre Rodenburg @afzal_m last edited by

                    @afzal_m Voorkomen is beter dan genezen dus… hoe voorkomen we dit? 😉

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • afzal_m
                      afzal_m iotcreators.com team last edited by

                      Door straks, als we commercieel live zijn, geen downtime meer te hebben! 🙂

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eriks last edited by

                        Ik heb niks mogen ontvangen, en werkt ook niet meer gisteren @afzal_m gesproken, maar kan nu geen berichten meer sturen.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • afzal_m
                          afzal_m iotcreators.com team last edited by

                          @eriks inmiddels gelukt? Kun je ook even checken of je up-to-date bent qua startpakket aub?

                          https://forum.iot.t-mobile.nl/topic/269/new-starterkit-and-new-document-library

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 1 / 1
                          • First post
                            Last post