iotcreators.com web
    • Login
    • Search
    • forum.iotcreators.com
    • docs.iotcreators.com
    • Tags
    • Popular
    • Recent
    • Register

    "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je devices"

    iotcreators.com portal & API
    2
    6
    2395
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      Remco Hosman last edited by

      Ik kan mn devices niet zien. op die pagina krijg ik de melding “Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je devices”

      Is dat iets wat ik fout doe ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • afzal_m
        afzal_m iotcreators.com team last edited by

        Vervelend!

        Paar vragen:

        1. Heb je ze eerder wel op deze pagina gezien?
        2. Kun je de laatste 3 cijfers van je IMEI nummer(s) doorgeven?
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          Remco Hosman last edited by

          Nee heb ze nooit gezien. IMEIs zijn 904, 905 en 906.

          bedankt!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • afzal_m
            afzal_m iotcreators.com team last edited by

            Ik heb iets aangepast! Zou je het nog een keer kunnen proberen?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              Remco Hosman last edited by

              dat lijkt nu te werken, maar als ik een device aan wil melden:

              Er is een fout opgetreden bij het registreren van je device. Probeer het alsjeblieft opnieuw.

              Er is een fout opgetreden. Het lijkt een netwerk fout, heb je nog een internetverbinding?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • afzal_m
                afzal_m iotcreators.com team last edited by

                Oké we zijn een klein stapje verder.
                Het eerdere probleem zat in een een ID dat verkeerd was ingevuld. Kans is dat er ook andere informatie verkeerd was ingevuld. Ik heb daarom je API credentials even aangepast.

                Ik stuur je ook even een mail!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1 / 1
                • First post
                  Last post