iotcreators.com web
    • Login
    • Search
    • forum.iotcreators.com
    • docs.iotcreators.com
    • Tags
    • Popular
    • Recent
    • Register

    Kan device niet registreren

    iotcreators.com portal & API
    4
    5
    1572
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      Arie van Wettum last edited by

      Ik heb een SARA UBEE R410M welke ik wil registreren bij T-Mobile maar krijg na het invullen van het IMEI nummer en methode (UDP) telkens weer te lezen “Something went wrong while registering your devices. Please try it again.”
      Iemand een idee?

      Het board lijkt verbinding te hebben met T-mobile

      AT+CSQ
      +CSQ: 12,99

      at+cgdcont?
      +CGDCONT: 1,“IP”,“cdp.iot.t-mobile.nl”,“10.128.0.232”,0,0,0,0

      OK
      AT+CGPADDR
      +CGPADDR: 1,10.128.0.232

      OK

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        Eric Barten iotcreators.com team last edited by

        Hoi Arie,
        Je hebt inderdaad verbinding met ons netwerk.
        Zou het kunnen dat jouw device zich al geregistreerd heeft door het verzenden van een bericht?
        Je kan het even opnieuw proberen.
        En als het nog niet lukt kan je me dan je IMEI nummer sturen in een DM?

        Eric

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          Arie van Wettum last edited by

          Hoi Eric,

          Het is nu wel gelukt.
          Ik had gister i.d.d. een al een bericht gestuurd, wellicht gaf dat het probleem.

          m.v.g.
          Arie

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            Bob Mooij last edited by

            @arie-van-wettum said in Kan device niet registreren:

            Ik heb een SARA UBEE R410M welke ik wil registreren bij T-Mobile maar krijg na het invullen van het IMEI nummer en methode (UDP) telkens weer te lezen “Something went wrong while registering your devices. Please try it again.”

            Ik heb het zelfde probleem. Is het gewoon een kwestie van later op nieuw proberen?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • afzal_m
              afzal_m iotcreators.com team last edited by

              Ja, we gooien de ‘bak’ met vastgelopen devices regelmatig leeg. Zojuist weer gedaan. Maar je kunt ook je IMEI nr even doorsturen via een PM.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1 / 1
              • First post
                Last post