iotcreators.com web
    • Login
    • Search
    • forum.iotcreators.com
    • docs.iotcreators.com
    • Tags
    • Popular
    • Recent
    • Register

    Opvragen call back URL via REST service

    iotcreators.com portal & API
    3
    5
    1318
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      AndreHeijmeriks last edited by

      Als ik een call back URL aanmaak via de REST services met de register application REST service, dan wordt deze niet getoond in de website onder “Your Application Server”. Zoals ik het in de documentatie zie, kan ik deze call back URL ook niet meer opvragen via een REST service dus blijft deze voor mij onzichtbaar.
      Is er een manier om deze call back URL toch ergens vandaan te halen?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        Stefan de Lange last edited by

        Misschien via de postman collectie?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          AndreHeijmeriks last edited by

          Daar hoopte ik een GET request te vinden die de call back url teruggeeft. Er is echter alleen een PUT request om de applicatie (en call back URL) te registreren. Als deze eenmaal geregistreerd heb ik nog geen manier gevonden om op te vragen. Ook in de website blijft de call back URL leeg. Er komt wel data aan.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • afzal_m
            afzal_m iotcreators.com team last edited by

            Heel vervelend idd, maar als je het direct met jouw API users hebt gedaan kan je de URL inderdaad nooit meer opvragen. 😞

            We hadden het graag anders gezien, maar voorlopig kunnen we dit niet oplossen. Loop je nu vast?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              AndreHeijmeriks last edited by

              We willen het registeren van onze devices volledig via de REST API laten verlopen.
              Alle data komt uiteindelijk wel aan, vastlopen doen we niet. Een aantal zaken van de API blijkt ,laat ik zeggen, “niet zo handig” te zijn opgezet.
              Zo mis ik dus een mogelijkheid om de call back url te kunnen opvragen.
              Ook had ik liever gezien dat het opvragen/verwijderen van een device mogelijk is per deviceID en niet alleen per intern id.
              Nu moeten we eerst een volledige lijst van devices opvragen om achter het interne id te kunnen komen. Met het interne id kunnen we uiteindelijk gedetailleerde info van het device opvragen.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1 / 1
              • First post
                Last post